Imagine There’s No Hunger: Συμμαχία των Hard Rock International, WhyHunger και Yoko Ono Lennon


Η Hard Rock International, ο οργανισμός WhyHunger και η Yoko Ono Lennon ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πολεμήσουν την παγκόσμια πείνα τιμώντας το «Imagine».


Το Hard Rock παρουσιάζει τη συλλογή "Imagine There’s No Hunger" για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και τη συλλογή υποστηρικτικών κονδυλίων ενάντια στην παγκόσμια πείνα.

Η Hard Rock International ανακοίνωσε τη συνεχιζόμενη συνεργασία της με τον παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό WhyHunger και την θρυλική ακτιβίστρια και καλλιτέχνιδα Yoko Ono Lennon προκειμένου να ξεκινήσει την εκστρατεία "Imagine There’s No Hunger", μια ενωτική προσπάθεια ευαισθητοποίησης και χρηματοδότησης για την καταπολέμηση της παγκόσμιας πείνας και φτώχειας. Ως μέρος της καμπάνιας και εμπνευσμένη από το εμβληματικό τραγούδι του John Lennon "Imagine" το οποίο φέτος γιορτάζει την 50ή επέτειο από την κυκλοφορία του, το Hard Rock παρουσιάζει την 37η συλλογή-σήμα κατατεθέν του - την συλλογή John Lennon, "Imagine There’s No Hunger" - για αγορά στο διαδίκτυο αλλά και σε όλα τα Hard Rock ξενοδοχεία, Cafe και καζίνο σε όλον τον κόσμο. Η συλλογή θα περιλαμβάνει μια ευρεία ποικιλία προϊόντων, όπως μεταξύ άλλων πουκάμισα σε δύο σχέδια, ένα καπέλο, μία μίνι κιθάρα με βάση και μία αναμνηστική καρφίτσα, με τα αντικείμενα να κυμαίνονται σε τιμές από 16,00 έως 29,50$.


«Αισθανόμαστε μεγάλη τιμή που συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στο πλευρό του WhyHunger εδραιώνοντας σε ακόμη πιο γερά θεμέλια τη συνεργασία μας, μία σχέση που μέχρι στιγμής έχει ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση περισσότερων από 6,8 εκατομμυρίων δολαρίων για την καταπολέμηση της παγκόσμιας πείνας και φτώχειας», δήλωσε ο Jon Lucas, Διευθύνων Σύμβουλος της Hard Rock International. «Με τη μουσική να βρίσκεται πάντοτε στον πυρήνα του Hard Rock, η φετινή εκστρατεία έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς επιθυμία μας είναι να τιμήσουμε την κληρονομιά του John Lennon και την 50ή επέτειο του «Imagine», κάνοντας μεγάλα και ουσιαστικά βήματα προς την ευαισθητοποίηση του κοινού με το να υποστηρίζουμε την κοινή αποστολή του WhyHunger και του Hard Rock για τον τερματισμό και την καταπολέμηση της πείνας».


Προκειμένου να κάνει ακόμη πιο ξεχωριστή τη συγκεκριμένη συλλογή, το Hard Rock συνεργάστηκε με την WhyHunger και δεσμεύτηκε πως το 30% των εσόδων από τις νέες πωλήσεις των προϊόντων της, με ελάχιστο ποσό συνεισφοράς τα 450.000 δολάρια, θα πάνε στην υποστήριξη της WhyHunger και την αποστολή της να τερματίσει την παγκόσμια πείνα και φτώχεια. Hard Rock και WhyHunger μαζί, έχουν βοηθήσει κοινότητες σε 31 χώρες να καλλιεργήσουν θρεπτικά τρόφιμα ώστε να παρέχουν 9,8 εκατομμύρια γεύματα σε 120.600 παιδιά και τις οικογένειές τους.


«Γνωρίζουμε καλά πως η πείνα είναι ένα επιλύσιμο πρόβλημα και η θρεπτική τροφή αποτελεί βασικό και απαραβίαστο ανθρώπινο δικαίωμα. Με τις επιπτώσεις της πανδημίας, τα ποσοστά επισιτιστικής ανασφάλειας οδηγήθηκαν στα ύψη σε όλον τον κόσμο καθιστώντας πιο σημαντική από ποτέ τη συνεργασία για αποτελεσματικές λύσεις. Η συνεργασία μας με την Yoko Ono Lennon και τη Hard Rock International μας εξουσιοδοτούν να προωθήσουμε την αποστολή μας χτυπώντας την πείνα στις ρίζες της, ενώ αποτίουμε έναν φόρο τιμής στο όραμα που μοιράζονταν οι John Lennon και Yoko Ono Lennon στο εμβληματικό τραγούδι «Imagine», σχολίασε σχετικά η Noreen Springstead, εκτελεστική διευθύντρια του οργανισμόυ WhyHunger.


«Πριν από πενήντα χρόνια, ο εκλιπών σύζυγός μου Τζον Λένον κυκλοφόρησε το τραγούδι «Imagine» με την ελπίδα να εμπνεύσει έναν κόσμο εν ειρήνη και απαλλαγμένο από την πείνα. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σήμερα, ο αντίκτυπος και το όραμά του λάμπουν πιο φωτεινά από ποτέ, όσο εμείς εργαζόμαστε για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου χωρίς πείνα για τις οικογένειες σε όλο τον κόσμο σε συνεργασία με τον WhyHunger και τα Hard Rock International», δήλωσε από την πλευρά της η Yoko Ono Lennon.


Εκτός από την αρχική συλλογή προϊόντων που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο, επιπλέον προϊόντα θα κυκλοφορήσουν και τον Σεπτέμβριο για να τιμήσουν την κυκλοφορία του Σεπτεμβρίου 1971 του "Imagine" 50 χρόνια νωρίτερα.


Η νέα σειρά προϊόντων έχει ως σχεδιαστική έμπνευση τις εμβληματικές φωτογραφίες και το εξώφυλλο του άλμπουμ Imagine: John Lennon, με ισχυρό το αίσθημα ελπίδας και αισιοδοξίας στην αποστολή της εκστρατείας για τον τερματισμό της πείνας και της φτώχειας. Όσοι θέλουν να αγοράσουν αντικείμενα από τη συλλογή του Hard Rock εμπνευσμένη από τον John Lenon, "Imagine There’s No Hunger" μπορούν να επισκεφθούν τη διεύθυνση www.shop.hardrock.com/en-us/john-lennon-imagine .

Περισσότερα από 25 χρόνια πριν, το Hard Rock ανέπτυξε την ιδέα της συνεργασίας με παγκοσμίου φήμης μουσικούς και συγκροτήματα ώστε να δημιουργήσει ευφάνταστα σχέδια που θα μετατρέπονταν σε προϊόντα περιορισμένης έκδοσης και θα πωλούνταν από τα Hard Rock σε όλον τον κόσμο. Ένα σημαντικό μέρος της λιανικής τιμής από την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων ωφελεί την προτιμώμενη φιλανθρωπία του καλλιτέχνη. Μουσικά είδωλα όπως οι Bruce Springsteen, Pitbull, Rihanna, Imagine Dragons, U2, KISS, Eric Clapton, The Who, Jon Bon Jovi, Linkin Park, Shakira και Ringo Starr έχουν λάβει μέρος στις συλλογές-σήμα κατατεθέν και το πρόγραμμα Artist Spotlight, τα οποία έχουν συγκεντρώσει εκατομμύρια δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς παγκοσμίως.


Σχετικά με το Hard Rock®:

Η Hard Rock International (HRI) είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες παγκοσμίως με χώρους σε 68 χώρες που εκτείνονται σε 239 τοποθεσίες και περιλαμβάνουν ξενοδοχεία, καζίνο, Rock Shops®, Χώρους Ζωντανών Παραστάσεων, Cafes είτε ιδιόκτητα/με άδεια είτε που τα διαχειρίζεται. Η HRI ξεκίνησε επίσης μια κοινοπραξία με την ονομασία Hard Rock Digital το 2020, ένα διαδικτυακό αθλητικό βιβλίο, ένα αθλητικό βιβλίο λιανικής πώλησης και μία διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών. Ξεκινώντας με μια κιθάρα του Eric Clapton, το Hard Rock κατέχει τη μεγαλύτερη και πιο πολύτιμη συλλογή αυθεντικών μουσικών αναμνηστικών στον κόσμο με περισσότερα από 86.000 κομμάτια, τα οποία εκτίθενται στις τοποθεσίες του σε όλο τον κόσμο. Το 2021, η Hard Rock International βραβεύτηκε ως ο κορυφαίος εργοδότης στη βιομηχανία ταξιδιών και αναψυχής, τυχερών παιχνιδιών και ψυχαγωγίας από το Forbes και επίσης ορίστηκε ως η εταιρεία με την καλύτερη διεύθυνση στις ΗΠΑ από την Deloitte Private και την Wall Street Journal. Το 2020, το Hard Rock τιμήθηκε ως ένας από τους καλύτερους εργοδότες του Forbes Magazine για την πολυπολιτισμικότητα και κορυφαίος εργοδότης για τις γυναίκες. Τα Hard Rock Hotels & Casinos έλαβαν επίσης την πρώτη θέση στην κατάταξη του 2020 από την έρευνα Casino Gaming Executive Satisfaction Survey που διεξήχθη από την Bristol Associates Inc. και την Spectrum Gaming Group. Επιπλέον, τα Hard Rock Hotels αναδείχθηκαν μία από τις κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων από την J.D. Power's North America Hotel Guest Satisfaction Study για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Οι προορισμοί του Hard Rock βρίσκονται σε πόλεις με διεθνή πύλη, συμπεριλαμβανομένων των δύο πιο επιτυχημένων ναυπηγείων στη Φλόριντα και φιλοξενεί το πρώτο Guitar Hotel® στον κόσμο στη Νότια Φλόριντα, το Global Gaming's 2020 Property of the Year. Η μάρκα ανήκει στη μητρική οντότητα HRI The Seminole Tribe της Φλόριντα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Hard Rock International, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.hardrock.com ή shop.hardrock.com.


Σχετικά με το WhyHunger

Ιδρύθηκε το 1975 από τον αείμνηστο Χάρι Τσάπιν και τον ραδιοφωνικό DJ Bill Ayres. Ο οργανισμός WhyHunger πιστεύει ότι είναι δυνατόν να ζήσουμε σε έναν κόσμο χωρίς πείνα. Παρέχουμε κρίσιμους πόρους για να υποστηρίξουμε τα κινήματα των απλών πολιτών και να τροφοδοτήσουμε κοινοτικές λύσεις που βασίζονται στην κοινωνική, περιβαλλοντική, φυλετική και οικονομική δικαιοσύνη. Μια φιλανθρωπική οργάνωση τεσσάρων αστέρων από το Charity Navigator, με τις υψηλότερες βαθμολογίες για την αριστεία στη λογοδοσία και τη διαφάνεια στη δημοσιονομική διαχείριση, η οργάνωση WhyHunger εργάζεται για να σταματήσει την πείνα και να προωθήσει το ανθρώπινο δικαίωμα σε θρεπτικά τρόφιμα στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο. 86 σεντς από κάθε δολάριο που συγκεντρώνεται πηγαίνει απευθείας στην προγραμματική εργασία.